BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 5 February 2012

Yihaaa . assalamualaikum sekalian ^^V haha macam bagi speech pulak ah aku . kay kay sekarang aku suke  twitter , tapi sedih follower aku 27 , yg aku Follow kemain sampai 97  sudahla . aku redha je siape yg nk Follow . hahaa eh act aku sedih ni . knpa la dia dtg balik ? lupa eh kau tinggalkan aku ? kau ingt aku syg sangat ke dekat kau ? eh weh dengar , ada satu benda yg aku tk sempat nk jujur dgn kau , aku cple dengan kau Sebab kau sayang aku . aku pun kesian dekat kau , aku jujur cuma aku terlambat untuk nk jujur ;) start dari first kita cple aku tk brpa nk suka kau , aku cuba kay Demi kau punya sayang   lepas aku susa payah untuk kau ,  kau Blaa gitu je ,baik dari dulu aku diam je  kan senang tkya aku Sedih sedih ,tapi kang nanti kau label aku perempuan ape la pulak  tkpe watlek ;] aku mampu diam /Terima semua sebab dunia ni ada karma Kan ? apa kau buat . nanti kau tanggung sendiri , aku yg dari takda perasaan ni , sebab kesian aku tinggi . aku Sayang kau jugak . and sekarang kau buat ape ? kau tinggalkan aku , lepastu kau dtg Balik mintk nk jumpa semua . aku ckp OKEY  je . kau terus BLOCK account aku , knpa babi ? mula mula account pertama , yg account kedua tu pun kau buat benda yg sama kan ? Ha , macamni ke cara kau game org ? Haha kau silap . Kbye

No comments:

Post a Comment