BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday 9 December 2011

Nak jumpe . nak jumpe ♥.♥

Hi . assalamualaikum -___- ya allah aku rindu dia . Sekarang pun aku tenga Bukak im Dia . padahal dia Offline . semalam tunggu dia online satu Hari suntuk da macam Beruk , dia tk online pulak tuuu =< yeyek aku tunggu sampai Pukul 1 .  baik aku tido , manethu mimpi dia :/ daripade online , tk tentu arah . Buang mase bagai , Lahai \: aku pun jarang rindu sangat sampai mcmni sekali  . baru aku thu. aku sedih sedih patu nangis jugak bhai  :( setelah dua hari tk call , ingatkn kuat sangat -..- kay kay because your love is my drug , haha penagih tk jumpe dadah dlm mase dua hari mesti mengaruk kan ? same ah kite . no , maksud aku , aku dgn penagih tu same sebab . aku ketagih cinta dia , phewwww  , dorang ketagih dadah . Lain eh XD hahaaa , dia ah start . be sayang sayang <3 Aku ikut jugak .Yela , wu . syok doh => moment paling cair. masalahnye sekarang ni aku tenga tunggu dia online , tapi tk timbul pun . k tkpe aku faham :'[ eaa tapi . tengok la sekarang , aku rindu dia mcm nk mampuih , nk tidur la paling susah . pusing kiri kanan lime kali pun belum tentu aku pengsan . bacela title . nak jumpe nak jumpe . da mcm tedesak pun ade . Haha manede , nk jumpe bf pun ade kes sampai tedesak ke ? aku bukan tedesak tapi tk mampu menahan rindu . haha , ayat jiwang mcm celaka . kay leww . aku type lagi panjang , lagi banyak mama membebel . bende tkde kene mengene sume masuk >< ala , orang main laptop jela . bukan keluar rumah tk balik balik , Janganla gelabah mama . orang thu la nk tutup laptop nanti , aduhh .
Kaybyee . aku rindu Kau , boyfrienddddddddddddddd :*

care aku cerite bajet hepi  . Hakikatnye aku tenga view semua gamba dia sebab aku tk bole nak call patu dia tk onlineeeee  :'[ patu aku tk thu dia ape jadi . arhhh #byeee . baby . nitenite ;'( aku mimpi kau malamni -__- hahahaa ,

No comments:

Post a Comment