BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Wednesday 9 November 2011

Hellyaaaaa .

Yaw . awak , bukann awak sanaa sikedddd . Haaa tu awak tuuu . Dudukk sini titedddddddddd , hmmmm aku harini madah nak sedih je ;/      
                                                                                                                                                                                                                                                                                          aiseyyy . itewwwwww rinduuu diaa ! diaa cakap tadi nak jumpe , patu diaa tkde ;'( Berok betol laaaa . baru aku mainnn sepak sepak muke dia .haih mcm berani :) haa yelaa daa rinduu sangat kannnn ' kaykay tadi kad sekolaaa takdaaa examm . duduk kad bilik kesihatan satu hari dengannn aiconndd bagai patu cekgu suro buat keje tak benti . butooo . dahlaa asek kene marahh . harhar . tapi dia bagi pakai laptop diaa . Tu punn aku kene key-in keje diaaaaa , time diaa keluaaa . masing masing berebot . webcamm lain . game lain ' akuuu tak kacau part game sebab aku jenis main game barbie ' game tembak tembak . sembunyi sembunyi barang aku tak bpe geti .

Hmmmm harini last form 2 . lepasni dah kene hadapp pmr pulak . Aku kan rajin . jenis pegang buku . lima minit tutupp . ehihikkkkkk haaa daa lebeh ni . tadi kan , Aku bukak wall diaaaa 

Tetiibaa dia ade buat status yang buat selere  aku hilang . nak tejatoh air mataaa . guaa tahan weh '
saifudin sayanggggg . Kauu pehal buat status tu ? Bendaklaa tu kau tuju kad sape ?  aku tetanya tanyaa tanya tanyaa .
Jangan buat aku curiga bole ? aku sayang kau . awek mane yang tak sedih kalau pakwe dia tulis camtu . Kalau aku tak jelous kad kau . sape lagi aku nak jelous ceni ?
Aku rinduu kau . Kbai

No comments:

Post a Comment