BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Saturday 5 November 2011

me and youuuu . awwwww :')

Hehoooo . heyoooo Euhuuuuuu ! ceh intro Nak panjang , Madah taknak kalah , akuuu exicited nak becerite ni . tknak dengaa  Jangan buat muke babi dekad sini ' lalalaaalaaaa Kay , sebenanye aku baruu dpt cokelet . penadd aku habiskn , tapi abg abg aku ade tolong jugak . tapi abg aku tk thu mane dtg coklet tu . aku letak atas rak baju dia patu esok abis harharr . tk daye aku nak cekik sorang . Kang mati dapat Strok tak sedaa diri pulak . Hihiiiii , diaa yang bagi cokelet tuuu -------->
# carik gamba dia kad tepi belog aku eh . Haaa tk jumpe Pendek umo . Mampos kau  '
psssssss .  aku sayang dia macam aku sayang Abah . so tolong jangan rampas dia :'( aku merayuuuuuu .

 k second , Nabilah yahaya ' kau thu tak aku tk puas aty dengan kau ?  Kay aku tak puas aty sebab kenape kau kene dengan jantannn Babi tuuu ;/ akuuuu sakit hati gileee sebab aku yang berie suroh nabilah couple dgn diaa :'( Seriesly . kalau aku jumpe dia memang aku angkat tgn tunjuk fuck . Tapi kalau dekad dekad aku tk buat , aku jeling je ' hahaaa . madah berani sangat . serieslyyy dia BABI . haaa , tk dengaa . meh duduk rapat sikeddd . mohd amirul affandi kau bole pergi mati . Kbai fcuk !

No comments:

Post a Comment