BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday 23 October 2011

me need phone , need you !

Hello peeps , kacak . comel , acane ? Sehad ? Hah , caring kan akuuu :/ da dah malas nak meleweh panjang , kang tk abis . akuu tk thu la nama penuh dia ap , yg aku thu siked . Saifudin  .  aku tknak cakap banyak , aku sukaa diaa ,  me love you . okeyy kau yang tengaa bace , bukan kau . sane sikedd , hah kauu tuu . jangan muntah , akuu thu aku romantik :) Ehihikk   tapi aku tersikse , call dia gune telefon awam .' bahse kau selalu pakai ape ? Public phone kan ? Hah , saje aku tulis dlm bahse melayu , Bahase menunjukkan bangsa , alahahahaha . aku memang kalau pegang phone , cepad jahanam , aku tkpena campak/baling phone macam korangg , Tapi phone aku selalu jatuh terhantuk :( sekarangg phone aku da KO ,  nak mesej diaa susah .  nak call dia susah !  nak jumpe dia ? susah sekali lagi , tk tahan thu tk ? malam malam masa aku tidur , aku ingat dia . aku nangis dan aku doa  yang aku dapad Jumpe dia esok dan hari hari yg seterusnya dn sampai bile bile sampai la aku mati , Ni laa rutin harian aku . Harhar . tkmacam korang , rindu je text , rindu siked je call . aku jealous betol laaaa :( Kbai

No comments:

Post a Comment